Attack of the five foot ten woman

idag vaknade jag typ halv 12.
satte mig och tittade på Lotta på Bråkmakargatan, underbart!
"och du gud, gör så jag får matlust igen. det skulle göra mamma så glad.
gör så jag vill äta igen.. fast bara inte FISKBULLAR!"

ringde nyss silvia så ska träffa henne idag vid 4.
vi måste tyvärr plugga :/ no:n ska vara inne på tisdag och i helgen tänker jag inte lyfta en skolbok sådeså! inte för jag gjort det på hela veckan, fast jag behöver. men jag orkar inte det är lov!
ikväll har bella fest i lokalen så ska nog dit, vet ju aldrig kan ju blir riktigt kul.

snart ska jag gå och fixa mig.

innan jag åkte till silvia ringde jag paulina och snackade rätt länge.
jag saknar henne så himla mycket.
hos silvia fick vi inte så mycket gjort :/ förstog ju inget. men morfar hjälpte mig när han var här så nu ordnade det sig.
på bussen hem mötte jag morfar, han skulle ju till oss. så när jag kom hem käkade vi. fick påskägg och så också :D påsken är inte så dålig trots allt ;)
eve och elli bråkade och morfar och jag skrattade. han åkte nyss hem.
jag orkar inte gå till bella ikväll så blir hemma kväll med mamma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback