Are we sluts?

en ny sån här grej!

Ditt namn: Emma (Maria Margareta Fredriksson)
Längd: 160
Spelar du något instrument: nej
Vem är snyggast: simon, cristiano ronaldo (min man;)
Vem vet mest om dig: Paulina, silvia
Vad vill du ha just nu: en normal tå
Vilka sjukdomar har du: inga.
Fobier: ormar, lite halvt mörkrädd, hatar fötter


Känner du en snygg kille:
jag har en snygg kille
Har du körkort: nej
Åsikt om jultomten: jag vet inte
Vill du gifta dig: ja
Tycker du att du är attraktiv: vadå?
Din hårfärg och frisyr: brun, ?
Skolväska just nu: min vanliga väska
Har du glasögon: nej, hade
Hur ser din plånbok ut: har ingen
Favorittv-program: greys, despo, o.c, oth, sex and the city, PB
När ska du festa nästa gång: det vet man aldrig ;)
Vad köpte du senast: godis
Hur mycket pengar har du: 72 kronor
Hur svarar du i telefonen hemma: typ "emma"
Senast kramat: simon<3
Vem sov du hos senast: simon<3
Stjärntecken: vädur
Ögonfärg: brun


Kroppsform:
normal?
Kall favoritdricka: cola!
Varm favoritdricka: varm oboy typ
Alkoholhaltig favoritdricka: inte öl, whiskey allafall.
Säger ofta: typ, meh,
Saknar du någon: ja
Du fikade senast: i helgen
Senast sedda film: eragon


Hur känner du dig nu: seg
Kan du laga mat: jadå
Vad pluggar du: allt.
Vad tycker du om fötter: det är det värsta jag vet
Är du smart: såklart ;)
Snarkar du: det händer (a)
Är du aktiv i skolan: kunde bli bättre
Lesbisk: nej
När och varför grät du senast: idag, min tå gjorde ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback