All or Nothing

Äntligen är det över. och det känns jätte skönt.
nu kan jag släppa allt och sluta vara glad för en stund.

men jag har haft en bra födelsedag trots allt. tack vare er som kom och firade. TACK<3
jag har fått;
♦mobil
♦"kuponger"
♦pengar!
♦tröja & leggings
♦kokbok
♦parfym
♦pyjamasbyxor & flipflops
♦blommor
tack för allt!

min morbror ringde från spanien han och familjen är där på semester. jag blev verkligen överraskad trodde han hade glömt. <3
min syster ringde också, jag blev helt chockad då. men tack<3

pusshej /emma :) nu 16år ;)

"grattis"
jag trode aldrig jag skulle få höra det från dig. gulligt, faktiskt.
det slutade inte bara vid tack, samtalet fortsatte.
på ett sätt var det något som släppte. samtidigt något som knyter sig inom mig.
vi stog varandra så nära, nu så långt borta.
jag saknar dig men vill ändå inte ha dig i mitt liv.
men varför tänker jag ens på det? det var bara ett litet samtal. det betyder ingenting.
men tack för omtanken,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback